۱۰ اشتباه سئو در طراحی سایت که توسعهدهندگان مرتکب میشوند!
۱۰ اشتباه رایج در html سایت که ممکن است مرتکب شویم! آکادمی آمانج
با این کار گوگل به راحتی وب سایت شما را درک میکند و احتمالاً رنکینگ بهتری هم خواهید گرفت. فراموش نکنید که خوانایی هم یکی از معیارهای رنکینگ به حساب میآید. وب وان یک منوی حرفه ای در مورد خدمات سئویی که ارائه می دهد، تهیه کرده است. سال ها تجربه ما در زمینه بهینه سازی، طراحی سایت و روش های معتبر بازاریابی اینترنتی، نه تنها به موفقیت هر چه بیشتر تجارت شما کمک می کند، بلکه با اجتناب از اشتباهات سئویی به شناخت هر چه بیشتر برند شما کمک می کند. بهتر است هر صفحه یک موضوع یا محصول را پوشش دهد تا موتورهای جستجو بهراحتی ساختار سایت شما را درک کنند.
دادههای ساختاریافته یا Schema Markup به گوگل کمک میکنند که محتوای سایت شما را بهتر درک کند و اطلاعات بیشتری در نتایج جستجو ارائه دهد. استفاده از Schema، امکان نمایش عناصر خاص مانند امتیازدهی کاربران، سوالات متداول (FAQ)، دستورالعملها و ... را فراهم میآورد که به افزایش کلیکها و جذب کاربران کمک میکند. برای استفاده از دادههای ساختاریافته، میتوانید از ابزارهایی مانند Google Structured Data Markup Helper استفاده کنید و مطمئن شوید که کدهای ساختاریافته شما از استانداردهای Schema.org پیروی میکنند. سایتهای کند کاربران را خسته کرده و ممکن است باعث افزایش نرخ پرش شوند. برای بهبود سرعت بارگذاری، میتوانید از ابزارهایی مانند GTMetrix و Google PageSpeed Insights استفاده کنید.
جستجوی کلمات کلیدی کوتاه و بلند و مرتبط به سایت شما نیز لازم و ضروری است. مطمئن شوید که کلمات کلیدی را به طور طبیعی در تیترها، لینک متن anchor و عنوان صفحه به کار برده باشید. علاوه بر این، مهم است که به طور منظم، مطالب جدید به سایت اضافه کنید. لینکدهی داخلی به کاربر و موتورهای جستجو کمک میکند تا به سادگی صفحات مختلف سایت را کشف کنند و بین آنها حرکت کنند. یک ساختار لینکدهی داخلی منطقی میتواند رتبهبندی صفحات داخلی را بهبود بخشد و قدرت صفحات اصلی را افزایش دهد.
برای قرار گرفتن کلمات کلیدی در برچسب ها نباید در هر محتوا و محصول تعداد زیادی برچسب ساخته شود چراکه فلسفه ایجاد برچسب ها در دسته بندی سایت خلاصه می شود. به بیان دیگر برچسب ها وظیفه دسته بندی را بر عهده دارند تا دسترسی به بخش های مختلف سایت برای کاربر به راحتی هرچه تمام تر انجام شود؛ و تعداد زیاد برچسب به سئو ضربه می زند. یکی از فجایع دنیای سئوکارها، هدفگذاری برای هر کلمه کلیدی پراستفاده در حوزه کسبوکارشان است. اگر سایت شما آنقدر اعتبار ندارد تا سر کلمات کلیدی سطح متوسط روبهبالا رقابت کند، بیخیال شوید. کسبوکارهایی که بهتازگی وارد دنیای آنلاین شدند باید روی کلمات کلیدی کم حجم تمرکز کنند تا از پیشرفت خود ناامید نشوند.
یک قابلیت که در وب سایت ها می توانید قرار دهید به روز رسانی اتوماتیک وب سایت است به این دستور Query می گویند. هر چند شما با دقت تنظیمات آپدیت اتوماتیک وب سایت خود را انجام دهید ولی باز هم به پای به روز رسانی شخصی خود شما نمی رسد. با توجه به مراحل بالا حتما متوجه شده اید که در حال سیر کردن کدام مرحله هستیم. فراموش نکنید که این تغییرات برای همه ی کلمات کلیدی نمی باشد و نتها برخی از واژه های کلیدی خاص را در بر میگیرد . این الگوریتم قوانین و راه کارهای جدیدی را برای سئو کاران به همراه داشته است.
بهینهسازی محتوا با استفاده از زبان طبیعی و تمرکز بر سوالات پرکاربرد کاربران میتواند شانس شما را برای نمایش در نتایج جستجوی صوتی افزایش دهد. همچنین، استفاده از بخش سوالات متداول (FAQ) و پاسخهای کوتاه و دقیق به سوالات کاربران میتواند در این زمینه مؤثر باشد. استفاده از تگهای عنوان (H1، H2 و غیره) نهتنها به سازماندهی محتوا کمک میکند، بلکه به موتورهای جستجو نیز کمک میکند تا محتوای شما را بهتر درک کنند. هر صفحه باید حداقل یک تگ H1 داشته باشد که عنوان اصلی صفحه را نمایش دهد. همچنین، با استفاده از تگهای H2 و H3 برای زیرعنوانها، ساختار مناسبی ایجاد کنید. در اغلب موارد سایت ها چندین دامنه را توسط شرکت های ثبت دامنه برای خود ثبت می کنند.
استفاده کردن از روش های کلاه خاکستری باعث می شودک که در مرز کلاه سیاه حرکت کنید اما قابل تشخیص توسط گوگل نخواهد بود. استفاده از ترفند سئو کلاه خاکستری موجب می شود که رشد سریعی داشته باشید ، ولی موجب نمی شود که توسط گوگل جریمه بشوید. آنچه که در سایت انجام می دهید بسیار مهم است، اما تلاش برای ارتقاء سایت شما بسیار مهم است. پیوندها عامل مهم رتبه بندی می باشند، اما مهم است که شما در مورد برند خود بروز و فعال باشید. اگر مردم در مورد کسب و کار شما صحبت می کنند، در نهایت می تواند به افزایش نرخ تبدیل و نرخ بالای پیوند و رتبه شما کمک کند. استراتژی سئو شما باید با استراتژی بازاریابی کلی شما همسو باشد.
با این حال، بسیاری از وبسایتها هنوز برای نمایش در صفحه نمایشهای کوچک بهینهسازی نشدهاند، که میتواند منجر به تجربه کاربری ضعیف، نرخ پرش بالا و از دست دادن مخاطبان بالقوه شود. بهینه بودن برای موبایل یکی از مواردی است که گوگل در بخش های مختلفی به آن اشاره کرده است و اهمیت آن را توضیح داده. برای اینکه این مشکل را انجام ندهید، سعی کنید از طراحی ریسپانسیو صفحات استفاده کنید و مطمئن شوید که صفحات سایت شما در تمام سایت ها به طور سریع بارگذاری میشوند و همچنین میتوانید از ابزارهای تست موبایل استفاده کنید. طراحی سایت یکی از مهمترین گامها برای حضور در دنیای دیجیتال است. اما اشتباهات رایجی که در این مسیر رخ میدهند، میتوانند تجربه کاربری را خراب کرده و رتبه سایت در موتورهای جستجو را کاهش دهند. در این مقاله به بررسی 10 اشتباه رایج در طراحی سایت و راهکارهایی برای اجتناب از آنها میپردازیم.
روش های گوناگونی برای ایجاد کلوکینگ وجود دارد که ما در این مقاله به معرفی دو نوع از رایج ترین آن ها اشاره می کنیم. بسیاری از ناشران سایت و افراد دارای سایت هایی هستند که واقعا کوچک هستند. این مخالف مشکل 4 بالا است و نتیجه این است که سایت برای شرایط جستجوی رقابتی نیست که واقعا باید رقابت کنند. فرید تشیعی، متخصص سئوی تکنولایف، در وبینار رایگان تریبون قرار است تجربیات خود در استفاده از دادهها برای بهبود استراتژیهای سئویی را بیان کند و با مطالعه موردی چند پروژه این مفهوم را توضیح دهد. حتی تهیه یک ویدئو اختصاصی برای هر محصول، می تواند تاثیر بسیار زیادی در فروش شما نیز داشته باشید. اگر سایت شما به صورت ساختاری درست و اصولی طراحی نشده باشد، هر زمانی هم که شما تصمیم به سئو حرفه ای برای سایت خود داشته باشید، امکان پذیر نخواهد بود.
ما در یک دنیای موبایل اول کار می کنیم که به این معنی است که وب سایت ها باید در درجه اول برای آن تجربه طراحی شوند. این به این معنی نیست که کاربران دسکتاپ را در سرما بیرون بگذارید، بلکه به این معناست که i’s خود را نقطهگذاری کنید و t’s خود را از بین ببرید تا اطمینان حاصل شود که هر عنصر در فضای کوتاه صفحه تلفن همراه قرار میگیرد. • تجزیه و تحلیل ترافیک - نرخ جهش و منابع ترافیکی محبوب ترین صفحات شما را به تصویر می کشد. یک گزارش مفصل از سطح صفحه به شما کمک خواهد کرد تا بالاترین صفحات ترافیک و بدترین نرخ جهش خود را شناسایی کنید. علت اصلی این اتفاق سرور آزمایشی جعبه شنی گوگل است چرا که گوگل از سال 2011 به بعد هر سال بعد تعطیلات سال نو میلادی الگوریتمی جدیدی را که موجب نتایج بهتری شده است را ارائه می دهد. گوگل الگوریتم جدید پس از سنجیدن نتایج کاربران انتشار می دهد البته برای همه ی تغییرات شامل نمی شود و فقط برخی از تغییرات اساسی را در بر میگیرد برای همین نتایج در یک کلمه خاص تغییرات چشم گیری خواهد داشت.
این برچسب مطالبی که شما تولید کرده اید را ثبت می کند و کسانی که مطالبی همانند شما تولید کنند را جریمه می کند. گوگل ترجیح می دهد که لینک هایی که گرفته می شود با زبان سایت یکی باشند. خوانندگان شما برای ورود به سایت شما می آیند اما صفحات اسپلش مانع آنها می شود. • صفحات اسپلش این اطمینان حاصل می کنند که خوانندگان شما حداقل یکبار انیمیشن ها و فلش شما را دیده اند. تمام لینک های داخلی و خارجی به صفحات با سطح هدایت بالا اشاره دارند. در ادامه، به معرفی برخی از مشکلات رایج دیگر در سئو و راهحلهای پیشنهادی برای هر یک میپردازیم.
برای این کار به غیر از لینک دادن به صفحه اصلی سایت به صفحات داخلی نیز لینک بسازید تا بک لینک سایت شما حالت طبیعی داشته باشد . در مقالات قبلی طراحی سایت در مورد انواع سئو کلاه سفید و سئو کلاه سیاه صحبت کردیم. در این پست از شرکت طراحی سایت مبنا، قصد داریم به معرفی نوع دیگری از سئو با عنوان سئو کلاه خاکستری بپردازیم. آن دسته از افراد که پس از طراحی سایت ، قصد دارند رتبه سایت خود را در موتور های جستجو بالا ببرند، بهتر است مقالات ارائه شده در زمینه سئو و بهینه سازی سایت را مورد بررسی قرار دهند. در دنیای امروز که اکثر افراد از طریق تلفنهای هوشمند به وبسایتها دسترسی پیدا میکنند، بهینهسازی برای موبایل دیگر یک گزینه نیست، بلکه یک ضرورت حیاتی است.
از اشتباهاتی که بیشتر نزد سئوکاران مبتدی رخ می دهد، این است که فکر می کنند بک لینگ گرفتن به تنهایی می تواند عامل موفقیت باشد. اما این تفکر و باور کاملاً اشتباه بوده و جزو ترفندهای سئو کلاه سیاه می باشد. بک لینک هم مانند سایر بخش های سئو، جزئی از فرآیند سئو محسوب می شوند و به تنهایی کارایایی چندانی نخواهند داشت. قطعاً ظاهر سایت جزو فاکتورهایی است که هم برای کاربر و هم برای گوگل اهمیت دارد، چراکه گوگل در بررسی ها و تحلیل های خود همواره سعی دارد تا تجربه کاربری را بهینه سازی کند و بر اساس نتیجه حاصل شده، به سایت مورد نظر امتیاز دهد. بنابراین اگر سایت شما قالب زیبا و جذابی نداشته باشد و از ساختار و عکس های قدیمی و کلاسیک استفاده کند، احتمال بازگشت دوباره کاربر به سایت شما صفر خواهد بود.
این اشتباه معمولا زمانی رخ می دهد که کارشناسان سئو فکر می کنند تنها محتوای عالی و با کیفیت است که می تواند بر ترافیک سایت اثر بگذارد و از این رو به ظاهر سایت اهمیت نمی دهند. این یک مشکل است که می تواند سئو سایت شما را تحت تاثیر قرار دهد. استفاده از فلش در طراحی سایت برای موتورهای جستجو خوشایند نمی باشد و این ربات ها سایت های حاوی فلش را دوست ندارند زیرا قادر به خواندن متون فلش نیستند بنابراین استفاده از فلش در طراحی سایت باعث کاهش رتبه بندی وب سایت شما می شود . اگر وب سایت شما فلش محور است می توانید از نسخه ی متنی html استفاده کنید . یک اشتباه رایج در طراحی سایت که بسیاری از وبمسترها بدون اینکه بدانند مرتکب میشوند، همین است. بهترین حالت برای سئو کردن یک وب سایت این است که برای هر صفحه تنها یک کلمه کلیدی در نظر بگیرید.
کاربر باید در ۵ ثانیه متوجه شود که کسب و کار شما در چه حوزهای است. اگر می خواهید بیشتر درباره تگ ها بدانید می توانید مطلب “ از تگ H1 تا تگ H6؛ چگونه از تگ های هدینگ استفاده کنیم ” را مطالعه نمایید. دادههای ساختاریافته یا Structured Data به موتورهای جستجو کمک میکنند تا محتوای شما را بهتر درک کنند و امکان نمایش Rich Snippetها را در نتایج جستجو فراهم میسازند. محتواهای قدیمی سایت خود را بهروز کنید و از روشهای جدید سئو و تغییرات الگوریتمهای گوگل آگاهی داشته باشید. محتوای بهروز، نهتنها برای کاربران ارزشمندتر است، بلکه گوگل نیز سایتهایی را که بهطور منظم محتوای خود را بهروزرسانی میکنند، به عنوان سایتهای معتبرتر شناسایی میکند. با توجه به افزایش تعداد کاربران موبایلی، بهینهسازی سایت برای دستگاههای موبایل ضروری است.
علاوه بر این، سرعت بارگذاری سایت، سازگاری با دستگاههای مختلف و ارائه راهنماهای بصری میتواند تجربهای روان و دلپذیر برای کاربران ایجاد کند. عدم توجه به این نکات نتیجهای جز کاهش ترافیک و نرخ تبدیل پایین به همراه نخواهد داشت. پیمایش سایت یکی از اصلیترین ابزارهایی است که کاربران برای دسترسی به محتوا و خدمات شما استفاده میکنند. اگر پیمایش پیچیده، غیرمنطقی یا گمراهکننده باشد، کاربران بدون درنگ و با کمترین معطلی سایت شما را ترک خواهند کرد. منوها باید در جایی قرار گیرند که کاربران بهراحتی به آنها دسترسی داشته باشند؛ مانند بالای صفحه یا به شکل منوی همبرگری در نسخههای موبایل. علاوه بر این، دستهبندیهای واضح و منطق در طراحی مسیرها میتواند به کاربران کمک کند تا بدون سردرگمی به هدف خود برسند.
اگر سایت شما هک شود گوگل سایت شما را از لیست نتایج خود حذف و سایت تان را جریمه می کند. شما نباید بیش از حد مجاز از لینک های وبلاگ به سایت خود استفاده کنید. کارشناسان بر این باور هستند که لینک های اجاره ای برای سئو مفید هستند اما برخی براین معتقد اند که با خریدن لینک فرقی ندارد و جریمه می شوند. شما اگر لینک های موجود در سایت تان را آپدیت نکنید گوگل فکر می کند که شما به کابران خود اهیمت نمی دهید و سایت شما را جریمه میکند. هر ساله بیش از 600 بار الگوریتم های جستجوی گوگل تغییر می کنند و هر سال بیش از سال قبل به روز رسانی می شوند. سال 2015 برای بازاریابی اینترنتی مانند یک ترن هوایی بود و پیش بینی می شود، این روند در سال 2016 نیز ادامه داشته باشد.
برای مثال، اگر صفحه تور محصولات شما که جزئیات مزایا فروش شما است دارای یکی از بالاترین نرخ های خروج باشد، شما احتمالا ارزش واقعی محصولات خود را به بازدیدکنندگان نشان نداده اید. خواهید دید که رتبه شما افزایش پیدا خواهد کرد وقتی شما وارد بازاریابی محتوا می شوید. سایت های که شما به آنها لینک هستید به اندازه سایت هایی که به شما لینک هستند اهمیت دارند. بسیاری از مدیران سایت از خطرات لینک شدن به سایت های سمی، کم DA و اسپم بی خبرند. اگر سایت شما به یک سایت اسپم سمی لینک باشد، ممکن است پیامدهای منفی SEO دریافت کنید. از نظر گوگل باید لینک دهی به صورت طبیعی و از طرف کابران صورت بگیرد و افراد کمی هستند که به شما لینک بدهند.
در قضیه سئو اگر جنبه های اخلاقی و قانونی مقوله کپی پیست را کنار بگذاریم، به سد محکمی به نام گوگل بر خواهیم خورد که نسبت به این قضیه بسیار حساس و جدی است. مجله یونیکس با هدف ایجاد یک استاندارد مرجع در جهت یافتن تازه های روز در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات ایجاد شده است. این مجله در حوزه حفاظت الکترونیک، امنیت شبکه و دیگر حوزه های فناوری به ارائه مطالب می پردازد.شبکههای اجتماعی یونیکس مگ سریعترین روش دسترسی به اخبار فناوری، علم و لینوکس است. اگر میخواهید بهروز باشید، شبکههای اجتماعی یونیکس مگ را دنبال کنید. هر فردی در کار خود پیشینه و تجربه منحصربهفردی دارد که میتوانید از آنها الگوبرداری کنید. بهعنوان یک سئوکار، همیشه آماده یادگیری باشید و بدانید غیرممکن است کسی بر همه چیز کاملاً مسلط باشد.
وقتی بحث از کیفیت صفحه می شود، اکثر افراد ویدیوها و تصاویر را برای بهینه سازی نادیده می گیرند، در حالی که این تصاویر و ویدئوهای بهینه نشده، باعث افزایش زمان بارگذاری صفحه می شوند. چنین مسئله ای علاوه بر کاهش سرعت سایت، باعث کاهش رتبه سایت در موتورهای جستجو نیز می شود. بنابراین تمام تصاویر اصلی موجود در سایت را با فرمت jpg و تمام وکتورها و آیکون ها با فرمت png بارگذاری کنید. در این پست از مجموعه مقالات شرکت طراحی سایت مبنا ، قصد داریم در مورد اشتباهات رایجی که در هنگام انتخاب عنوان برای صفحه سایت رخ می دهد، مطالبی را برای شما کاربران عزیز و علاقه مند به بحث سئو و طراحی سایت ارائه دهیم. سئو کلاه سفید به استفاده از تکنیک ها و استراتژی هایی که بیش از موتورهای جستجو، مخاطب انسان را هدف قرار می دهند، اشاره دارد. تکنیک هایی که معمولا در سئو کلاه سفید به کار می روند شامل استفاده از کلمات کلیدی، آنالیز کلمات کلیدی، انجام تحقیقات، بازنویسی متا تگ ها به منظور ایجاد ارتباط بیشتر، بک لینک ها، ایجاد لینک و نوشتن محتوای مناسب برای انسان می باشند.
CTAها باعث هدایت کاربران به سمت اهداف اصلی سایت میشوند (خرید، ثبتنام، تماس). طراحی زیبا کافی نیست؛ اگر محتوای سایت ضعیف باشد، کاربران علاقهای به ماندن نخواهند داشت. یک مطلب قوی و با ثبات، علاوه بر مطرح کردن برند شما، صدای شما را نیز به عنوان یک منبع و سایت قوی به گوش کاربران خواهد رساند و شما را به عنوان یک فرد توانمند در حیطه کاری خودتان تبدیل خواهد کرد. پس با این تفاصیل انتشار محتوای بی کیفیت می تواند ضربه زیادی به سایت شما بزند. بنابراین این باور غلط وبمسترها که می گویند با گوگل ادز دیگر نیازی به سئو نیست، در خصوص مدیران صبور و با دید بلند مدت هیچ جایگاهی ندارد زیرا سایت چنین افرادی هیچ اعتباری از بابت استفاده از گوگل ادز دریافت نخواهد کرد.
بسیاری از سئوکاران تازهکار بدون توجه به میزان رقابت، از کلمات کلیدی پرجستجو استفاده میکنند. این روش، به دلیل رقابت شدید، شانس موفقیت کمتری به دنبال دارد. راهحل مناسب، تمرکز بر کلمات کلیدی بلندتر و اختصاصیتر است که حجم جستجوی کمتری دارند و کاربران باکیفیتتری را به سایت هدایت میکنند. در دنیای امروز، سئو (بهینهسازی موتور جستجو) برای هر کسب و کاری که میخواهد در فضای آنلاین دیده شود، ضروری است. با این حال، بسیاری از افراد مرتکب اشتباهاتی میشوند که میتواند تلاشهای سئو آنها را خراب کند. در ادامه این مقاله، 10 مورد از اشتباهات رایج در سئو را که باید از آنها اجتناب کنید، بررسی میکنیم.
اشتباهات رایج در طراحی سایت، نه تنها میتوانند تجربه کاربری را کاهش دهند، بلکه ممکن است تأثیر منفی بر درآمد و موفقیت شما بگذارند. با اجتناب از این اشتباهات و بهبود مداوم سایت، میتوانید تجربهای بهتر برای کاربران ایجاد کنید و عملکرد سایت خود را به حداکثر برسانید. در گذشته سئو ، بهینه سازی بیش از حد راهی برای دستیابی به رتبه بندی بالا بود. در آن زمان استفاده از تعداد زیادی کلمات کلیدی، و یا ارسال هزاران لینک اسپم به سایت ها، یک راه آسان و سریع برای بالا رفتن سایت در SERP (صفحات نیجه موتورهای جستجو) بود. قصد جستجو به انگیزهای اشاره دارد که کاربر را به جستجو ترغیب میکند.
در به روز رسانی دستی اگر مشکلی پیش بیاید شما می توانید با تغییر در آن از مجازات های گوگل فرار کنید ولی در به روز رسانی اتوماتیک محتوا شما به صورت اتوماتیک و بدون اصلاحات بر روی وب سایت شما قرار می گیرد. همچنین ربات پنگوئن گوگل می تواند به شما مشکوک شود و برای استفاده از ربات شما را مجازات کند ، پس سعی کنید تا جایی که می توانید خود محتوای وب سایت خود را مدیریت کنید. هرچه محتوای سایت شما غنی تر باشد، نزد موتورهای جستجو، مخاطبان و وب مسترها دارای ارزش بیشتری است. اگر چه ایجاد محتوای با کیفیت ممکن است وقت گیر باشد، اما در دراز مدت ارزش بالایی خواهد داشت. اگر از همه روشهای گفته در طراحی سایت خود اجتناب کردید و بازهم مشاهده کردید که سایت شما بعد از گذشت چند ماه در موتورهای جستجو وجود ندارد، احتمالا مشکل از سرویس هاستینگ شماست. گاهی اتفاق می افتد که یک موتور جستجو یک آدرس آی پی را بلوکه می کند.
وقتی کاربر «مقایسه لپتاپ لنوو با لپتاپ ایسر» را تایپ میکند، میخواهد یک تصمیم آگاهانه برای خرید بگیرد. پس به صفحهای نیاز دارد که مزایا و معایب هر کدام را بیان کند. «ما قصد داریم تا دی سال ۱۴۰۰، ترافیک ارگانیک سایت را تا ۱۰۰درصد افزایش دهیم». یکی از بزرگترین مشکلاتی که سایتها با آن روبرو میشوند عدم آگاهی از محتوی تکراری Duplicate Content در سایت است. بسیاری از سایتها با این مشکل درگیر هستند که چند URL مختلف در سایت آنها به یک صفحه ختم میشود که نوعی از محتوی تکراری است. لینک های سایت شما باید تماما به صورت طبیعی و از سایتهای مربوط به موضوع سایت شما ساخته شود.
یکی از رایج ترین انواع اینهاست که در سایت ها مشاهده می کنیم صفحات با محتوای بسیار کمی که فکر می کردیم مفید هستند. موتورهای جستجو دوست ندارند از آنها برای نشان دادن صفحات خجالتی استفاده کنند. هنگامی که این درصد قابل توجهی از محتویات سایت شما را تشکیل می دهد، موتورهای جستجو به احتمال زیاد به عنوان یک سایت ضعیف در نظر می گیرند و ممکن است به عنوان یک نتیجه در رتبه بندی سایت شما قرار گیرند. شما باید محتوای یکتا ایجاد کنید و سعی کنی روزانه سایت خود را بروزرسانی کنید. رعایت اصول پایه طراحی واسط کاربری نیز در میان بسیار مهم است و منجر می شود که بازدیدکنندگان با ماندگاری زمان بیشتری جذب کنید. سئو تکنیکال به بهینهسازی جنبههای فنی وبسایت شما میپردازد تا خزندههای موتورهای جستجو به راحتی بتوانند آن را بخزند، ایندکس کنند و رتبهبندی کنند.
یا اینکه محتوی و مقالات یک سایت دیگر را عینا در سایت خود کپی کنید و لینک به منبع آن ندهید که این هم نوعی از محتوی تکراری است. گوگل برای اینکه شما از الگوهای غیر منطقی در سایت استفاده نکنید آنها را اسکن می کند. • اگرچه یک فیلم فلش و یا انیمیشن فانتزی ممکن خیلی خوب به نظر برسد، اما بیش از اینکه بیانگر مهارت شما باشد نشان دهنده خودنمایی است. تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مجموعه برنامه نویسان می باشد . ایمیل خود را وارد کنید تا از جدیدترین اخبار و مقالات حوزه دیجیتال مارکتینگ مطلع شوید.
تگ H1 یکی از حیاتیترین عناصر در ساختار SEO و سازماندهی محتوا است. این تگ به موتورهای جستجو کمک میکند تا موضوع اصلی صفحه را تشخیص داده و اطلاعات دقیقتری به کاربران ارائه دهند. این تگ باید حاوی کلیدواژههای اصلی سایت بوده و بهطور دقیق نمایانگر هدف و محتوای اصلی صفحه باشد. استفاده از تگ H1 علاوه بر تأثیر مثبت بر سئو، به کاربران نیز کمک میکند تا متوجه شوند که سایت شما چه چیزی ارائه میدهد. بکارگیری زیاد از کلید واژه ها یکی از تکنیک های سئو کلاه سیاه می باشد که برخی ها معتقدند هرچه بیشتر از کلمات کلیدی و مترادف در متن استفاده کنند، گوگل متوجه اهمیت بالای موضوع می شود؛ در صورتی که اصلاً چنین چیزی صحیح نیست.
با توجه به اهمیت جایگاه سایت در بین موتورهای جستجو و همچنین تغییر رتبه بندی سایت ها در دوره های زمانی خاص در این مقاله از طراحی سایت می خواهیم تا شما را با روش های جلوگیری از کاهش رتبه سایت بین جستجوگران صحبت کنیم. اشتباه دومی که سئو کاران و افراد با هوش معمولا مرتکب می شوند، انجام سئو داخلی به صورت ضعیف و کم توجهی به آن است. سئو داخلی برای پیشرفت سئو و شناخته شدن سایت توسط موتورهای جستجو بسیار مهم و تاثیر گذار است. برای این منظور باید به گونه ای رفتار کنید که بتوانید موضوع سایت خود را به گوگل نشان دهید. برای انتخاب عنوان صفحه مناسب بهتر است با یک متخصص و کارشناس در امر سئو و بهینه سازی سایت مشورت نمایید.
https://seohacker.academy/product/seo-course-gray-hat-mastering/